Hit enter to search or ESC to close
Centrum Diagnozy i Terapii Sentis
  • Strona Główna
  • Oferta
  • O nas
  • Galeria
  • Cennik
  • Kontakt
Neurologopeda, logopeda, terapeuta SI, pedagog

Marzena Godlewska-Kokot

Jestem neurologopedą i terapeutką integracji sensorycznej. Prowadzę Centrum Diagnozy i Terapii Sentis od 2019 roku.

“Kiedy terapeuta wykonuje swoją pracę efektywnie i dziecko angażuje swój cały układ nerwowy cały proces wygląda jak zwykła zabawa” J. Ayers
Studia Pedagogiczne na Wydziale Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu w Białymstoku
Studia podyplomowe Integracji Sensorycznej, Warszawa

Studia podyplomowe Logopedia Kliniczna na Wydziale Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Studia podyplomowe Neurologopedia Kliniczna na Wydziale Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu
Szkolenie uprawniające do diagnozowania i prowadzenia treningu opartego na ćwiczeniach ruchowych wzmacniających bilateralną integrację wg Sheila Dobie OBE
Konferencja Dziecko- Terapeuta- Rodzic
Szkolenie trenerskie I (pierwszego stopnia) uprawniające do prowadzenia zajęć sensorycznych dla niemowląt i dzieci Smyko- Multisensoryka
Warsztat “Trauma rozwojowa , relacyjna, i złożona u dzieci. Budowanie bezpieczeństwa w ciele”.
Szkolenie ” Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi problemami w nauce- Szkolny Program Interwencyjny Sally Goddard Blyth oparty o integracje odruchów oraz ocenę neuromotorycznej gotowości do nauki testem przesiewowym INPP” uprawniające do prowadzenia zajęć grupowych metodą INPP.
Warsztat terapeutyczny “Ocena neurorozwojowa dziecka w zakresie funkcjonowania odruchów neurologicznych oraz ich integracji w ośrodkowym układzie nerwowym, Sposoby oddziaływań terapeutycznych”
Kurs potwierdzający kompetencje do prowadzenia zajęć z Treningu Umiejętności Społecznych
Szkolenie zaawansowane uprawniające do pracy kartami “Milowe”
Szkolenie z monachijskiej funkcjonalnej diagnostyki rozwojowej
Warsztaty szkoleniowe praktyczne na temat” Wczesna interwencja i wspomaganie w rozwoju dziecka z grupy ryzyka na podstawie metod neurorozwojowych ergoterapii w pediatrii i integracji sensomotorycznej”, prowadzonyy przez dr Teresę Kaczan
Warsztat terapeutyczny “Dziecko z posturalnym obniżonym napięciem mięśniowym- formy pracy terapeutycznej” w oparciu o koncepcje neurorozwojowe, wg autorki programu Izabeli Gallety
Kurs “Obserwacja kliniczna SI w aspekcie fizjoterapeutycznym”
Kurs”Problemy diagnozy procesów diagnozy integracji sensorycznej wg modelu dysfunkcji SID. Dieta sensoryczna w postępowaniu terapeutycznym. Oba kursy prowadzone przez Magdalenę Okrzasę.
Szkolenie “Terapia wczesnego wspomaganie rozwoju dziecka” prowadzone przez mgr Annę Lichnowską
Szkolenie ” Wykorzystanie elementów metody verbotonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej” cz 1, prowadzone przez dr n. hum. Annę Prożych
Szkolenie “Zaburzenie rozumienia, strategie wspierające”, prowadzone przez Agatę Gładowicz -Bojarską.
Szkolenie “Pierwsze kroku w AAC. Wprowadzenie komunikacji alternatywnej i wspomagającej u dzieci z trudnościami w porozumiewaniu się” mgr Paulina Gałczyńska
Szkolenie „Koty za płoty” – terapia logopedyczna Małego Dziecka z deficytem uwagi” prowadzone przez Joannę Wójtowicz-Pałasz
Webinar”Skiatoskopia- podstawowe zagadnienia” prowadzone przez Barbarę Pakułę
Szkolenie “Opóźniony rozwój mowy. Terapia dziecka z prostym opóźnieniem rozwoju mowy” Prowadzonym przez Justynę Pietrzak
Szkolenie “Seplenienie międzyzębowe -diagnoza,metody korelcji i terapia na przykładzie głosek szeregu syczącego” oraz “”Głoski [l] i [l’] oraz [f] [v] – diagnoza i terapia logopedyczna”mgr Beata Nedwidek
Szkolenie “Rotacyzm – diagnoza i efektywna terapia logopedyczna”prowadzone przez mgr Aleksandrę Rosińską
Warsztaty ” Metody wywoływania głosek” prowadzone przez mgr Renatę Bronisz
Szkolenie “Diagnoza logopedyczna w przedszkolu”prowadzone przez mgr Beatę Białas
Szkolenie “Zaburzenie czucia głębokiego . Obraz dziecka oraz terapia z wykorzystaniem wybranych terapii manulanych” prowadzone przez Ewę Bartelmus
Stała słuchaczka webinarów między innymi Pani Joanny Wójtowicz Pałasz, Oli Charęzińskiej, Karoliny Zienkiewicz, Oli Rosińskiej a także dr Iwony Palickiej

Webinary, między innymi:
“Model diagnostyczny i terapeutyczny w diagnostyce APD” Formuła rekomendowana przez zespół ekspertów powołany przy Fundacji Bonum Commune
“Rozumienie zaburzeń przetwarzania sensorycznego i odruchowości w kontekście traumy rozwojowej”
“Staw skroniowo- żuchwowy w postępowaniu logopedycznym ”
“Organizacja Pracy Logopedy”
” Praksja, dyspraksja, apraksja”
Obecnie studentka Neurologopedii klinicznej z wczesną interwencją logopedyczną

Terapeuta SI

Monika Drozdek

Jestem terapeutką integracji sensorycznej oraz pedagogiem. Z Centrum Diagnozy i Terapii Sentis jestem związana od 2021 roku.

Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego

Studia licencjackie: pedagogika opiekuńcza z terapią

Studia magisterskie: poradnictwo i pomoc psychopedagogiczna

Studia podyplomowe Integracji Sensorycznej, Warszawa

Szkolenia:

Bilateralna Integracja Program Szkolny- prowadzone przez Agnieszka M. Samuś

Praca terapeutyczna z dzieckiem z perspektywy teorii przywiązania

Dziecko z zaburzoną więzią i traumą nadużyć

Praca z dziećmi z zaburzeniami przywiązania

kurs:

METODA RUCHU ROZWIJAJĄCEGO WERONIKI SHERBORNE I stopnia

Terapia rodzin w rodzinach adopcyjnych i zastępczych

„Szkolenie zawodowe kadry trenerów i organizatorów zastępczego

środowiska rodzinnego” wg Programu Szkoleniowego „Rodzina” edycja 2017r.

“Strata i żałoba – jak wspierać osoby po śmierci bliskich?”

Przemoc wobec dzieci / osób z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ– aspekty prawne”.

Wymierne korzyści z prawidłowej diagnozy FASD

Konferencje:

Konferencja Naukowa „Jakość życia w niepłodności”

“FASD w perspektywie medycznej, psychologicznej i edukacyjnej”

III Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej “Rodzeństwo i jego odsłony”.

WSPOMAGANIE I LECZENIE CZYNNOŚCIOWE OBSZARU OROFACJALNEGO

Webinarum

O związku traumy wczesnodziecięcej z uzależnieniem

Zachowania trudne w wieku żłobkowym i przedszkolnym

Zabawy wspierające rozwój mowy dziecka

Praca psychoterapeutyczna z dzieckiem po traumie

Rozregulowany umysł, cierpiące ciało- terapia traumy metodą Somatic Experiencing
Wspieranie rozwoju dzieci wysoko wrażliwych

Fizjoterapeuta

Wiktor Wiśniewski

Jestem fizjoterapeutą. Jestem związany z Centrum Sentis od 2022 roku.

Jestem fizjoterapeutą, który rozpoczynał swoją pracę z ludzkim ciałem, a właściwie ruchem, jako trener personalny. Doświadczenie, które w ten sposób zdobyłem pozwoliło mi na uzyskanie niezwykle wysokiej skuteczności terapii poprzez zastosowanie terapii manualnej oraz świadomego, progresywnego obciążania aparatu ruchu. Podejście to zapewnia, patrząc na osiągane efekty, nie tylko krótkoterminowe usunięcie dolegliwości bólowych, lecz przede wszystkim długoterminowe funkcjonowanie bez bólu.
Ukończone szkolenia:
2022 - Dynamic Neuromuscular Stabilization wg Kolara - część A
2021 - HVLA - Manipulacje Krótodźwigniowe
2021 - Instrument Assisted Soft Tissue Manipulation (IASTM)
2021 - MTG module II
2019 - Olympic weightlifting
2019 - PNF Podstawy, część 1 i 2
Terapeutka SI

Karolina Wolska

Jestem terapeutką SI oraz nauczycielką wychowania przedszkolnego. Z Centrum Diagnozy i Terapii Sentis współpracuję od 2021 roku.

„Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat” Janusz Korczak
Czynna nauczycielka wychowania przedszkolnego. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego i
Kolegium Nauczycielskiego we Wrocławiu. Terapeutka integracji sensorycznej - studia podyplomowe z
Integracji Sensorycznej i Psychomotoryki we Wrocławiu.
Ukończone kursy i szkolenia:
• „Ręka na warsztat – terapia ręki w pracy z dziećmi z wyzwaniami rozwojowymi”
• „Psychomotoryka empowermentu” - psychomotoryczne wspieranie rozwoju dzieci, zajęcia
ogólnorozwojowe, ruchowe dla dzieci
• „Wspomaganie rozwoju dzieci ze specyficznymi problemami w nauce- Szkolny Program
Interwencyjny Sally Goddard Blythe oparty o integrację odruchów oraz ocenę neuromotorycznej
gotowości do nauki testem przesiewowym INPP” - prowadzenie zajęć grupowych metodą INPP
• „Ocena napięcia mięśniowego i postawy dziecka w korelacji z zaburzeniami sensorycznymi.
Poprawne poruszanie się i tworzenie nawyków ruchowych w ujęciu fizjoterapeutycznym”
• „TUS – terapia grupowa dzieci ze spektrum autyzmu” - kurs potwierdzający kompetencje do
prowadzenia zajęć z Treningu Umiejętności Społecznych
• „Kurs dobrego animatora zabaw z dziećmi”
Webinary, między innymi:
• „Różnicowanie zaburzeń układu dotykowego. Układ dotykowy analizowany pod kątem
neurologicznym i psychologicznym. Obraz dziecka z zaburzeniami taktylnymi”
• „Rozwój procesów integracji sensoryczno-motorycznej niemowląt i małych dzieci z zespołem
Downa – wskazania do usprawniania oraz zabawy terapeutycznej”
• „Obniżone napięcie mięśniowe okiem terapeuty SI i logopedy”
• „Przychodzi ADHD do doktora – obraz kliniczny zespołu hiperkinetycznego okiem praktyka”
• „Rozwój motoryczny dziecka w wieku przedszkolnym”

© 2023 Centrum Diagnozy i Terapii Sentis.

  • Strona Główna
  • Oferta
  • O nas
  • Galeria
  • Cennik
  • Kontakt